سارنیا
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • ورود کاربر
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بورس
  • بیمه
  • ارز
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سرگرمی
  • فناوری
  • گوناگون
  • سلامت
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بورس
  • بیمه
  • ارز
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سرگرمی
  • فناوری
  • گوناگون
  • سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
سارنیا
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

گام‌های استوار به‌پرداخت ملت در مسیر برندسازی

سارنیا توسط سارنیا
11 بهمن 1402
0
گام‌های استوار به‌پرداخت ملت در مسیر برندسازی

کسب رتبه ۱۷۳ در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران نشانگر گام‌های استوار به‌پرداخت ملت در مسیر برندسازی است.

خبرهای مرتبط

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

رابطه بانکی ایران و روسیه در توسعه صادرات محصولات و خدمات ایرانی تاثیر گذار است

بهترین راه تبلیغ محصول تبلیغات در مترو ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است

به گزارش سارنیا به نقل از پول نیوز، اقتصاد به اندازه‌ای اهمیت دارد که همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است. در شرایطی که اقتصاد حرف اول را می‌زند، بدست آوردن بازار‌های اقتصادی از سوی شرکت‌های تولیدی و خدماتی با جدیت دنبال می‌شود. برای مال خود کردن بازارها، باید تلاش مضاعفی به عمل آورد که این تلاش، عرصه رقابت را رقم می‌زند.

انحصار مخرب است

واقعیت این است که رقابت اهمیت ویژه‌ای دارد. اینکه دولت‌ها به انحصار دست می‌زنند، شاید در مقطع کوتاه مدت بتواند موثر باشد، اما انحصار باعث عقب ماندگی می‌شود و استمرار عقب ماندگی ناشی از انحصار، بحران ناکارآمدی را رقم می‌زند. اما رقابت بدین سادگی‌ها نیست. اگر شرکت یا بنگاه اقتصادی وارد عرصه رقابت شد، خود را در کورس محک زدن قرار داده است و چنانچه ضعف یا ناکارآمدی داشته باشد، بهانه بدست رقبا می‌دهد. از سوی دیگر بدست آوردن جایگاه مناسب نیز تبعات خود را دارد، زیرا باعث می‌شود رقبا نسبت به شرکت حساسیت بیشتری داشته و به اشکال گوناگون سعی کنند گوی سبقت را بربایند.

رقابت با تمام توان

هنگامی که رقابت یک امر اجتناب ناپذیر است، نمی‌توان و نباید فرصت و ظرفیت را از دست داد. در نتیجه یک شرکت، مجموعه، بنگاه اقتصادی تولیدی یا خدماتی باید به صورت مستمر عرض اندام کند و توانایی‌های خود را عرضه کند. البته عرصه تولید با خدمات متفاوت است و کسانی که در بخش خدمات فعالیت می‌کنند، باید تلاش مضاعفی از خود نشان دهند، زیرا امروزه بخش خدمات گسترش عجیبی پیدا کرده به نوعی که حدود ۶۰ درصد فعالیت‌های اقتصادی در بخش خدمات اتفاق می‌افتد.

حضور در عرصه‌های گوناگون

Buy JNews
تبلیغات

شرکت به پرداخت ملت یکی از شرکت‌های بزرگ خدماتی در عرصه پولی و مالی است. به پرداخت با تلاش مضاعفی که از خود نشان داده، گام‌های موثری برداشته و توانسته بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. به پرداخت در هر عرصه‌ای که امکان ارایه خدمات وجود داشته، حضور یافته و البته حضور تاثیرگذاری داشته که نمونه آن را در قرارداد دستگاه‌های پست شاهد بودیم.

به رخ کشیدن توان

به پرداخت برای آنکه توان خود را به رخ رقبا بکشاند، در هر آزمونی شرکت می‌کند و با کسب رتبه‌های جالب توجه، رکورد‌هایی را بر جای می‌گذارد که مبنایی برای آینده است. کسب رتبه‌های برتر از چند زاویه قابل توجه است. اول اینکه مبنایی برای تعیین عملکرد در بین رقبا می‌شود و دوم اینکه مبنایی برای مدیریت و کارکنان می‌شود تا همه ساله خود را نسبت به سال گذشته محک بزنند.

کسب رتبه در همایش رتبه بندی

یکی از عرصه‌های رقابت که بتازگی به پرداخت ملت در آن حضور یافته، بیست و ششمین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران در سال ۱۴۰۲ بود. این همایش با ارزیابی ۳۳ شاخص در شرکت‌ها برگزار شد و شرکت به‌پرداخت ملت در میان ۵۰۰ شرکت برتر سال ۱۴۰۱ ایران، در رتبه ۱۷۳ قرار گرفت. بر اساس آخرین ارزیابی شرکت‌ها توسط سازمان مدیریت صنعتی ایران، این شرکت رتبه ۱۷۳ را در «شاخص فروش» به خود اختصاص داده است.

تحولات کمی و کیفی

تغییرات مثبت و تحولات کمی و کیفی در ارائه محصولات و خدمات شرکت به‌پرداخت ملت که شاخص فروش این شرکت را با ارتقای مناسبی مواجه کرده، عامل موفقیت آن در کسب این جایگاه رفیع در رتبه‌بندی IMI ۱۰۰ بوده است. رتبه ۱۷۳ شرکت به‌پرداخت ملت در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران در حالی حاصل شده که این شرکت در آخرین گزارش نشریه بین‌المللی نیلسون‌ریپورت درخصوص عملکرد شرکت‌های برتر پرداخت الکترونیک (PSP) جهان، شرکت به‌پرداخت ملت با یک پله صعود افتخارآمیز نسبت به رده‌بندی پیشین، رتبه سیزدهم دنیا را به خود اختصاص داد.

حرکت در مسیر برندسازی

با نگاهی به عملکرد شرکت به‌پرداخت ملت و کسب رتبه‌های برتر متوجه می‌شویم که این شرکت در مسیر برندسازی است. البته اکنون به پرداخت برندی مطرح در ایران و جهان است، زیرا در آذرماه سال جاری، با اختصاص سهم ۲۰.۶۴ درصدی از شاخص مبلغی بازار تراکنش‌های حوزه پرداخت الکترونیک کارت، در جایگاه نخست شرکت‌های PSP ایستاد، با این حال به نظر می‌رسد به پرداخت همچنان اصرار بر عبور از رتبه‌های دیگر رقبا و دست یابی به رکورد جهانی دارد.

برچسب: اقتصادانحصاربرندسازیبه پرداخت ملتکورش شرفشاهی
سارنیا

سارنیا

مطالبمرتبط

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور
سایر اخبار ویژه

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

13 بهمن 1403
رابطه بانکی ایران  و روسیه در توسعه صادرات محصولات و خدمات ایرانی تاثیر گذار است
بانک

رابطه بانکی ایران و روسیه در توسعه صادرات محصولات و خدمات ایرانی تاثیر گذار است

12 مهر 1403
بهترین راه تبلیغ محصول تبلیغات در مترو ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است
سایر اخبار ویژه

بهترین راه تبلیغ محصول تبلیغات در مترو ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است

8 مهر 1403
افزایش گردش مالی بین دو کشور در پارک صنعتی مستقر میشود
سایر اخبار ویژه

افزایش گردش مالی بین دو کشور در پارک صنعتی مستقر میشود

5 مهر 1403
سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام
سایر اخبار ویژه

سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام

14 شهریور 1403
نشست تخصصی تشکل یابی صنفی مدیریت شهری
سایر اخبار ویژه

نشست تخصصی تشکل یابی صنفی مدیریت شهری

1 شهریور 1403
پست بعدی
نقش موثر روابط بین‌المللی در توسعه صنعت مد و لباس در کشورهای اسلامی

نقش موثر روابط بین‌المللی در توسعه صنعت مد و لباس در کشورهای اسلامی

“طرح ماندگار” بانک رفاه کارگران در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت (+فیلم)

"طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران در نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت (+فیلم)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

توصیه شده

کدام‌ بازیکنان پرسپولیسی تراکتور سمت یحیی نمی‌رود

کدام‌ بازیکنان پرسپولیسی تراکتور سمت یحیی نمی‌رود

11 بهمن 1402
دلبری گردشگری و باغداری ماکو از ماهان

دلبری گردشگری و باغداری ماکو از ماهان

15 فروردین 1403
بزرگداشت جایگاه تعاون با خدمات رسانی بیمه تعاون

بزرگداشت جایگاه تعاون با خدمات رسانی بیمه تعاون

11 بهمن 1402

خبرهای محبوب

  • برگزاری اولین همایش بین‌المللی در راستای گسترش صادرات محصولات ایرانی به کشورهای حوزه سی آی اس و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ،هند و پاکستان

    برگزاری اولین همایش بین‌المللی در راستای گسترش صادرات محصولات ایرانی به کشورهای حوزه سی آی اس و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ،هند و پاکستان

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • ضرورت استفاده از روش‌های نوین بازیابی در تجارت نفت ایران

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • برگزاری دوره های آشنایی با گیاهان دارویی در آموزشگاه آفرینش طبیعت پاک زندگی

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • پیام امیر عباس عسگریان به اسرائیل: شما هنوز قیام شیعیان را ندیده‌اید

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • سیزدهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
سارنیا

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

نوشته‌های تازه

  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران
  • چشم‌انداز تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و روسیه تا سال ۲۰۲۹

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • ارز
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بورس
  • بیمه
  • سایر اخبار ویژه
  • سرگرمی
  • سلامت
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گوناگون
  • هنری
  • ورزشی

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بورس
  • بیمه
  • ارز
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سرگرمی
  • فناوری
  • گوناگون
  • سلامت

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن