سارنیا
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • ورود کاربر
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بورس
  • بیمه
  • ارز
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سرگرمی
  • فناوری
  • گوناگون
  • سلامت
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بورس
  • بیمه
  • ارز
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سرگرمی
  • فناوری
  • گوناگون
  • سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
سارنیا
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

کارنامه درخشان بیمه دی در پاسخگویی و مشتری مداری

سارنیا توسط سارنیا
2 آبان 1402
0
کارنامه درخشان بیمه دی در پاسخگویی و مشتری مداری

با اعلام مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی، کاهش پاسخگویی به شکایات از ۷ روز به ۳ روز، باعث کسب رتبه برتر بیمه دی در بین شرکتهای بیمه شد.

خبرهای مرتبط

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

رابطه بانکی ایران و روسیه در توسعه صادرات محصولات و خدمات ایرانی تاثیر گذار است

بهترین راه تبلیغ محصول تبلیغات در مترو ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است

به گزارش سارنیا به نقل از پول نیوز، برای آنکه یک بنگاه اقتصادی بتواند رتبه‌های برتر را بدست بیاورد، باید کالایی با کیفیت و قیمت رقابت پذیر را به مشتریان خود عرضه کند، اما نکته مهمتر این است که بتواند رضایت مشتریان را پس از ارایه خدمات بدست بیاورد، رویکردی که در قالب خدمات پس از فروش یا مشتری مداری تعریف می‌شود. آنچه همیشه باعث گلایه و نارضایتی می‌شود، پاسخگو نبودن در برابر سوالاتی است که ریشه در چالش‌ها و مشکلات دارد.

اهمیت دانستن مشکلات

بی شک هر بنگاه اقتصادی بدنبال رفع مشکلات است و زمانی می‌تواند در این زمینه موفق باشد که بتواند از چالش‌ها و مشکلات با خبر شود و تنها راه دانستن مشکلات، ارتباط مستمر و گسترده با مشتریان است. آنچه در قالب سوال یا چالش مطرح می‌شود از دو زاویه اهمیت دارد. اول اینکه بنگاه اقتصادی از معایب کار خود با خبر می‌شود و نسبت به رفع آن‌ها اقدام می‌کند و نکته دوم جلب رضایت مشتری است.

سرعت در پاسخگویی

مهمترین چالش یک بنگاه اقتصادی، تاخیر در پاسخگویی است. هنگامی که پاسخ سوالات با تاخیر داده شود، نشان می‌دهد که اشکال به اندازه‌ای جدی است که پاسخی برای آن وجود ندارد، یا پاسخ وجود دارد، اما بنگاه اقتصادی اعتقادی به پاسخگویی ندارد یا مدیریت بنگاه اقتصادی بسیار کند است و سرعت در اولویت بنگاه اقتصادی قرار ندارد.

تعریف از زبان دستگاه ناظر

Buy JNews
تبلیغات

نکته مهمی که در خصوص عملکرد بنگاه اقتصادی اهمیت دارد، ارایه آمار‌های مستند است، اما آنچه از این هم مهمتر است، ارایه آمار‌های مستند از سوی دستگاه‌های ناظر است که البته از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. بیمه دی یکی از مهمترین شرکت‌های بیمه کشور است. بیمه دی بدلیل خدمت رسانی به ایثارگران، از جایگاه ویژه‌ای برای نظام برخوردار است و به همین دلیل عملکرد آن می‌تواند بسیار موثر باشد. در این رابطه هادی عبداللهی مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی در بین مدیران بیمه دی حضور یافت و از توجه و اهتمام ویژه بیمه دی به مقوله پاسخگویی تقدیر و تشکر کرد.

کاهش چشمگیر شکایت

مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی که در نشستی با حضور موهبتی مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد بیمه دی حضور یافته بود، با اشاره به برنامه‌ریزی و ایجاد زیرساخت‌های لازم از سوی بیمه دی، برای ثبت نظرات، پیشنهادات و انتقادات بیمه‌شدگان گفت: طی شش ماهه اول سال ۱۴۰۲، سهم بیمه دی از پرتفوی صنعت ۵.۵ درصد بوده در حالی که سهم این شرکت از شکایات وارده در کل صنعت ۳.۲ درصد است که این نشان‌دهنده تلاش بیمه دی برای کاهش میزان شکایات نسبت به سال قبل است. چنان‌که این شرکت موفق شده از این حیث، در رتبه نخست در میان شرکت‌های بیمه‌ای قرار گیرد.

ارتقای شاخص پاسخگویی

شکایت و پاسخگویی رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند و هرچقدر شکایت از یک مجموعه بیشتر باشد، بیانگر انتقاد مراجعه کنندگان است، اما اینکه چقدر این شکایت‌ها درست است، به میزان و سرعت پاسخگویی بستگی دارد. هنگامی که پاسخگویی با دقت و سرعت انجام شود، یعنی شکایت ناشی از سوتفاهم بوده و امکان رفع سوتفاهم وجود داشته که در مورد بیمه دی چنین بوده به نوعی که عبداللهی اعلام کرد: بیمه دی توانسته میزان پاسخگویی به شکایات خود را از ۷ روز در شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ به ۳ روز در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ کاهش دهد و بدین‌ترتیب ضمن ارتقای شاخص رسیدگی و پاسخگویی خود به بالاترین سطح مورد نظر، در میان تمامی شرکت‌های بیمه‌ای از منظر رشد و میانگین مدت زمان پاسخگویی، موفق به کسب جایگاه دوم شده است.

ارتقای رتبه از رتبه بسیار مطلوب

رتبه بندی نکته بسیار مهمی است که می‌تواند بیانگر عملکرد یک شرکت باشد. رتبه بندی هرچقدر نزدیک باشد، باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بین رقبا می‌شود. مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی با یادآوری اینکه بیمه دی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در دسته شرکت‌های با عملکرد مطلوب بوده گفت: این مهم در سال جاری با بهبود عملکرد در پاسخگویی به دسته شرکت‌های با عملکرد بسیار مطلوب (زیر ۵ روز) ارتقا یافته است.

پاسخگویی به جامعه ایثارگری

از آنجا که بیمه دی در ارتباط مستقیم با ایثارگران است، مدیریت آن باید درک درستی از حساسیت جامعه مخاطب داشته باشد و نهایت تلاش خود را به عمل آورد. خوشبختانه مدیرعامل بیمه دی درک درستی نسبت به این مساله دارد و پس از شنیدن آمار‌های امیدوار کننده مدیرکل بازرسی، حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی، با تأکید بر اصل مشتری‌مداری، تکریم و پاسخگویی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را به عنوان بخش عمده شرکت، نه تنها وظیفه‌ای ذاتی در بیمه دی، بلکه فرهنگی سازمانی میان ارکان و اجزای این شرکت برشمرد. موهبتی تاکید کرد: بیمه دی در تلاشی هر روزه جهت بهبود شرایط پاسخگویی به جامعه ایثارگری و سایر بیمه شدگان خود است. وی ضمن تشکر از حضور مدیرکل بازرسی و حسابرسی داخلی بیمه مرکزی در بیمه دی، ابراز امیدواری کرد با تلاش همه همکاران خود در بیمه دی، زمان ثبت و رسیدگی شکایات به حداقل ممکن تقلیل یافته و این شرکت به لحاظ پاسخگویی به مشتریان و بیمه‌شدگان خود در عالی‌ترین رتبه قرار گیرد

برچسب: بیمه دیبیمه مرکزیپاسخگوییپولشوییکورش شرفشاهی
سارنیا

سارنیا

مطالبمرتبط

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور
سایر اخبار ویژه

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

13 بهمن 1403
رابطه بانکی ایران  و روسیه در توسعه صادرات محصولات و خدمات ایرانی تاثیر گذار است
بانک

رابطه بانکی ایران و روسیه در توسعه صادرات محصولات و خدمات ایرانی تاثیر گذار است

12 مهر 1403
بهترین راه تبلیغ محصول تبلیغات در مترو ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است
سایر اخبار ویژه

بهترین راه تبلیغ محصول تبلیغات در مترو ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است

8 مهر 1403
افزایش گردش مالی بین دو کشور در پارک صنعتی مستقر میشود
سایر اخبار ویژه

افزایش گردش مالی بین دو کشور در پارک صنعتی مستقر میشود

5 مهر 1403
سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام
سایر اخبار ویژه

سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام

14 شهریور 1403
نشست تخصصی تشکل یابی صنفی مدیریت شهری
سایر اخبار ویژه

نشست تخصصی تشکل یابی صنفی مدیریت شهری

1 شهریور 1403
پست بعدی
سیزدهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران با معرفی شرکت های پیشرو برگزار شد

سیزدهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران با معرفی شرکت های پیشرو برگزار شد

چتر بیمه تعاون بر بحران‌های ساخت وساز

چتر بیمه تعاون بر بحران‌های ساخت وساز

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

توصیه شده

اخبار بانک سینا در آبان ماه 1402

اخبار بانک سینا در آبان ماه 1402

4 آذر 1402
بانک صادرات ایران شریک استراتژیک جدید شرکت ملی صنایع مس ایران (+ایفوگرافیک)

بانک صادرات ایران شریک استراتژیک جدید شرکت ملی صنایع مس ایران (+ایفوگرافیک)

28 آبان 1402
در چارچوب طرح جامع، ماکو به مقصد و قطب گردشگری تبدیل خواهد شد(+فیلم)

در چارچوب طرح جامع، ماکو به مقصد و قطب گردشگری تبدیل خواهد شد(+فیلم)

19 آذر 1402

خبرهای محبوب

  • برگزاری اولین همایش بین‌المللی در راستای گسترش صادرات محصولات ایرانی به کشورهای حوزه سی آی اس و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ،هند و پاکستان

    برگزاری اولین همایش بین‌المللی در راستای گسترش صادرات محصولات ایرانی به کشورهای حوزه سی آی اس و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ،هند و پاکستان

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • ضرورت استفاده از روش‌های نوین بازیابی در تجارت نفت ایران

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • برگزاری دوره های آشنایی با گیاهان دارویی در آموزشگاه آفرینش طبیعت پاک زندگی

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • پیام امیر عباس عسگریان به اسرائیل: شما هنوز قیام شیعیان را ندیده‌اید

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • سیزدهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
سارنیا

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

نوشته‌های تازه

  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران
  • چشم‌انداز تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و روسیه تا سال ۲۰۲۹

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • ارز
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بورس
  • بیمه
  • سایر اخبار ویژه
  • سرگرمی
  • سلامت
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گوناگون
  • هنری
  • ورزشی

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بورس
  • بیمه
  • ارز
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سرگرمی
  • فناوری
  • گوناگون
  • سلامت

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن