سارنیا
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • ورود کاربر
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بورس
  • بیمه
  • ارز
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سرگرمی
  • فناوری
  • گوناگون
  • سلامت
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بورس
  • بیمه
  • ارز
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سرگرمی
  • فناوری
  • گوناگون
  • سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
سارنیا
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

سایپایدک در اوج کیفیت

سارنیا توسط سارنیا
16 بهمن 1402
0
سایپایدک در اوج کیفیت

ارایه سه ستاره کیفی وزارت صمت و کسب رتبه نخست نشان می دهد که سایپا یدک در اوج کیفیت قرار دارد.

خبرهای مرتبط

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

رابطه بانکی ایران و روسیه در توسعه صادرات محصولات و خدمات ایرانی تاثیر گذار است

بهترین راه تبلیغ محصول تبلیغات در مترو ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است

به گزارش سارنیا به نقل از پول نیوز، سالهاست شرکتهای خودروسازی به استفاده از قطعات بی کیفیت در تولید متهم می شوند، ادعایی که باعث شده خریداران این نارضایتی را به اشکال گوناگون مطرح کنند. با گسترش فضای مجازی، اطلاع رسانی با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر صورت می گیرد، به نوعی که هر خریداری که از خودرو تحویل گرفته خود ناراضی باشد، فیلمی می گیرد و در فضای مجازی منتشر می کند، رویکردی که باعث شده جریان سازی علیه خودروسازان شدت بیشتری داشته باشد.

قطعات بی کیفیت چینی

در شرایطی که اعتقاد بر مرغوبیت قطعات خارجی است، قطعات چینی بی کیفیت و تولیدات زیرپله ای بلای جان خودروسازان شده است. اما گروه خودروسازی سایپا برای آنکه این چالش را مدیریت کند، شرکت سایپا یدک را تاسیس کرده، مجموعه ای تخصصی که با قطعه سازان معتبر همکاری می کند. سایپا یدک بدنبال تولید قطعاتی با کیفیت، قیمت مناسب و تیراژ بالاست. کیفیت این قطعات مورد بررسی دقیق قرار می گیرد و هر قطعه ای که کیفیت لازم را نداشته باشد، از دور خارج می شود. بنابر این آرم سایپا یدک مهر تاییدی بر کیفیت قطعات خودروهای سایپاست.

تایید نهادهای ناظر

عملکرد سایپا یدک به اندازه ای مناسب بوده که مورد تایید نهادهای ناظر قرار گرفته، به نوعی که عالی ترین رتبه تایید به سایپا یدک داده شده است. شرکت سایپایدک در پنجمین اجلاس روسای صنعت ساختمان، حمل و نقل، خودرو و راه و شهرسازی به عنوان شرکت دانش‌بنیان نوآور، رتبه برتر در حوزه ارائه خدمات پس از فروش و پیشرو در مبارزه با قطعات تقلبی معرفی شد و مورد قدردانی قرار گرفت.

دانش سازمانی و توانمندی

Buy JNews
تبلیغات

مدیرعامل شرکت سایپایدک در تشریح بدست آوردن رتبه برتر گفت: با تکیه بر دانش سازمانی و اعتماد به توانمندی داخلی با تعریف پروژه دانش‌بنیان، اقدام به معرفی سه محصول “نرم افزار واقعیت افزوده”، “نرم افزار یادگیری الکترونیکی” و “نرم افزار بازارگاه” به منظور حضور در فرآیند ارزیابی جهت اخذ مجوز دانش‌بنیان کردیم. مجتبی معظمی با تاکید بر این که پس از بررسی‌های عملکردی و ارزیابی‌های صورت گرفته توسط معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، موفق به دریافت مجوز شرکت دانش‌بنیان در روش نوین تجارت در قرن 21 (نرم افزار بازارگاه) شدیم گفت: در این روش به‌جای خرید و فروش سنتی، برقراری ارتباط بین گروهی از تامین‌کنندگان و خریداران است. دستاورد عنوان شده، شرکت سایپایدک را در بین شرکت‌های دانش‌بنیان نوآور در حوزه خدمات پس از فروش قرار داد.

رتبه برتر خدمات پس از فروش

مدیرعامل شرکت سایپایدک با اشاره به کسب رتبه نخست شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو گفت: سالیانه شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو توسط وزارت صمت مورد ارزیابی قرار گرفته و شرکت سایپایدک مفتخر است در ارزیابی انجام شده موفق به کسب سه ستاره کیفی شود و رتبه یک را در ارائه خدمات پس از فروش به محصولات شرکت پارس خودرو کسب کند.

240 پروژه بهبود کیفیت

معظمی از تعریف بیش از 240 پروژه بهبود کیفیت در گروه خودروسازی سایپا خبرداد و افزود: بازمهندسی فرآیندهای ارائه خدمات پس از فروش با رویکرد ایده محور و تفکر دانش‌بنیان در شرکت سایپایدک انجام شد و با تعریف اقداماتی همچون افزایش تامین قطعات یدکی، کاهش زمان ارسال قطعات و ارتقای کیفیت ارائه خدمات، زمینه لازم به منظور کاهش مراجعات به نمایندگی در دوره گارانتی و افزایش رضایت مشتریان فراهم شد.

مبارزه با تقلب

در شرایطی کیفیت حرف اول را می زند که قطعات تقلبی باعث بحران برای خودروهای تولیدی می شود، اما سایپا مبارزه با قطعات تقلبی را در دستور کار قرار داده است. آنچه می تواند اهمیت داشته باشد، بکارگیر قطعات اصلی و با کیفیت است. اگر مردم بدین باور برسند که قطعه با کیفیت را با قیمتی بالاتر خریداری کنند و از خرید قطعات تقلبی و بی کیفیت اما ارزان خودداری کنند، اقدامی رو به جلو خواهد بود. معظمی به اقدامات سایپایدک در فرهنگ سازی استفاده از قطعات اصلی در بین مردم و مشتریان اشاره کرد و گفت: سایپایدک در حوزه مبارزه با قطعات یدکی تقلبی اقدامات موثر و قابل توجهی انجام داده به طوری که جزو شرکت‌های پیشرو در این حوزه به شمار می‌رود. مدیرعامل سایپا یدک گفت: دغدغه اصلی ما در سطح گروه سایپا، فرهنگ سازی استفاده از قطعات اصلی در جامعه و تمرکز بر افزایش کیفیت خدمات است و در حال حاضر بيش از 6000 کد شناسه کالا و 40 ميليون کد رهگیری برای قطعات شرکتی اخذ شده است.

برچسب: خودروسازدانش بنیانسایپا یدکقطعاتکورش شرفشاهی
سارنیا

سارنیا

مطالبمرتبط

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور
سایر اخبار ویژه

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

13 بهمن 1403
رابطه بانکی ایران  و روسیه در توسعه صادرات محصولات و خدمات ایرانی تاثیر گذار است
بانک

رابطه بانکی ایران و روسیه در توسعه صادرات محصولات و خدمات ایرانی تاثیر گذار است

12 مهر 1403
بهترین راه تبلیغ محصول تبلیغات در مترو ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است
سایر اخبار ویژه

بهترین راه تبلیغ محصول تبلیغات در مترو ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است

8 مهر 1403
افزایش گردش مالی بین دو کشور در پارک صنعتی مستقر میشود
سایر اخبار ویژه

افزایش گردش مالی بین دو کشور در پارک صنعتی مستقر میشود

5 مهر 1403
سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام
سایر اخبار ویژه

سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام

14 شهریور 1403
نشست تخصصی تشکل یابی صنفی مدیریت شهری
سایر اخبار ویژه

نشست تخصصی تشکل یابی صنفی مدیریت شهری

1 شهریور 1403
پست بعدی
پایان وابستگی با تلاش‌های پالایشگاه نفت بندرعباس

پایان وابستگی با تلاش‌های پالایشگاه نفت بندرعباس

فرش قرمز منطقه آزاد ارس پیش پای دامپروران

فرش قرمز منطقه آزاد ارس پیش پای دامپروران

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + شش =

توصیه شده

برنامه های مرکز توسعه تجارت الکترونیکی؛ فناوری جدید، بلاک چین، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، صندوق های خطرپذیر تامین مالی

برنامه های مرکز توسعه تجارت الکترونیکی؛ فناوری جدید، بلاک چین، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، صندوق های خطرپذیر تامین مالی

22 خرداد 1403
مشتریان پایانه پرداخت اینترنتی « به پرداخت ملت » از مرز 15 هزار عبور کرد

مشتریان پایانه پرداخت اینترنتی « به پرداخت ملت » از مرز 15 هزار عبور کرد

21 اسفند 1402
پایان بحران خطا‌های کنترل دستی در معادن

پایان بحران خطا‌های کنترل دستی در معادن

16 بهمن 1402

خبرهای محبوب

  • برگزاری اولین همایش بین‌المللی در راستای گسترش صادرات محصولات ایرانی به کشورهای حوزه سی آی اس و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ،هند و پاکستان

    برگزاری اولین همایش بین‌المللی در راستای گسترش صادرات محصولات ایرانی به کشورهای حوزه سی آی اس و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ،هند و پاکستان

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • ضرورت استفاده از روش‌های نوین بازیابی در تجارت نفت ایران

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • برگزاری دوره های آشنایی با گیاهان دارویی در آموزشگاه آفرینش طبیعت پاک زندگی

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • پیام امیر عباس عسگریان به اسرائیل: شما هنوز قیام شیعیان را ندیده‌اید

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • سیزدهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
سارنیا

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

نوشته‌های تازه

  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران
  • چشم‌انداز تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و روسیه تا سال ۲۰۲۹

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • ارز
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بورس
  • بیمه
  • سایر اخبار ویژه
  • سرگرمی
  • سلامت
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گوناگون
  • هنری
  • ورزشی

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بورس
  • بیمه
  • ارز
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سرگرمی
  • فناوری
  • گوناگون
  • سلامت

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن