سارنیا
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • ورود کاربر
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بورس
  • بیمه
  • ارز
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سرگرمی
  • فناوری
  • گوناگون
  • سلامت
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بورس
  • بیمه
  • ارز
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سرگرمی
  • فناوری
  • گوناگون
  • سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
سارنیا
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
خانه سایر اخبار ویژه

خط و نشان مدیریت جدید سایپا به بازار سیاه خودرو

سارنیا توسط سارنیا
20 فروردین 1403
0
خط و نشان مدیریت جدید سایپا به بازار سیاه خودرو

فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت عید فطر می‌تواند دهنه اسب رم کرده تورم را بکشد.

خبرهای مرتبط

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

رابطه بانکی ایران و روسیه در توسعه صادرات محصولات و خدمات ایرانی تاثیر گذار است

بهترین راه تبلیغ محصول تبلیغات در مترو ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است

به گزارش سارنیا به نقل از پول نیوز، هنوز مدت زیادی نیست که مدیریت گروه خودروسازی سایپا تغییرات گسترده‌ای را شاهد بود. در آخرین روز‌های سال ۱۴۰۲ جواد توسلی مهر جایگزین محمدعلی تیموری شد. از آنجا که مدیریت تیموری در سایپا بسیار مثبت و موثر بود، این انتصاب، اما و اگر‌های بسیاری را دنبال داشت. تیموری در دوره مدیریت خود نه تنها رشد تولید را رقم زد، بلکه محصولات جدیدی را وارد بازار کرد که جانشین شایسته‌ای برای پراید بودند.

شوک‌های پی در پی

هنوز شوک تغییر یک باره مدیرعامل سایپا فروکش نکرده بود که زلزله مدیریتی در سایپا رخ داد. جواد توسلی مهر بی درنگ مدیران عامل ۶ شرکت “سازه گستر، ایسیکو، پارس خودرو، سایپا سیتروئن، زامیاد، رنا و سایپا یدک” را برکنار و افراد جدیدی را جایگزین آن‌ها کرد. این تغییرات سریع نشان داد که توسلی مهر با برنامه این مسوولیت سنگین را پذیرفته و برای تحقق برنامه‌هایی که در ذهن دارد، تیمی هماهنگ را برگزیده است، ذهنیتی که برای مردم توقع ایجاد می‌کرد.

دیدار‌های نوروزی

در حالی که جامعه در تعطیلات نورزی بسر می‌برد و کارکنان سایپا در تمامی سطوح از شرایط به وجود آمده بهره می‌بردند، مدیران تازه منصوب شده، جلسات کارشناسی برگزار کردند و آنچه از قبل برنامه ریزی کرده بودند، سیاست گذاری و برای اجرا ابلاغ کردند. مدیرانی که منصوب شده بودند، از ظرفیت خودروسازی سایپا باخبر بودند و به نظر می‌رسد بخوبی می‌دانستند چگونه ظرفیت‌های مغفول مانده را فعال کنند و به منصه ظهور برسانند.

شوک قیمت‌ها در بازار خودرو

Buy JNews
تبلیغات

سومدیریت، ضعف نظارت و رها کردن بازار از سوی دستگاه‌های نظارتی و مدیریتی، باعث شده تا مردم به گران شدن‌های بی حساب و کتاب عادت کرده و بدتر اینکه شوکه نمی‌شوند. از ابتدای سال دلار از مرز ۶۵ هزار تومان عبور کرد، سکه طلا به ۴۶ میلیون تومان رسید و کالا‌ها و خدمات دیگر را بدنبال خود بالا کشیدند. مردم انتظار داشتند مانند مدیریت دوره‌های گذشته، خودروسازان به بهانه نبود قطعه، خودرو‌ها را در انبار‌ها نگه دارند تا از بحران گرانی ارز و طلا، برای خود کیسه بدوزند. البته بازار سیاه خودرو نیز به تبعیت از گرانی‌های سلسله ای، شاهد گران شدن خودرو بود.

حرکت خلاف مسیر رود

اما سایپا برای آنکه تحول مدیریتی را به مردم اثبات کند، خلاف خودروسازان دیگر، اقدام به پیش فروش خودرو کرد، به نوعی که شرکت خودروسازی سایپا شرایط پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات خود برای متقاضیان عادی ویژه عید سعید فطر را اعلام کرد. براساس اطلاعیه شرکت سایپا، چهار محصول اطلس G، ساینا S، کوییک GXR_L و سهند تیپ S به متقاضیان پیش فروش می‌شود. نکته مهمی که مدیران جدید سایپا تدارک دیدند، زمان تحویل خودروهاست. سایپا اعلام کرده تحویل خودرو‌ها نهایت ۹۰ روزه است که البته برای برخی خودرو‌های دیگر زمان تحویل دورتری در نظر گرفته شده است.

فروش از یکشنبه

از انجا که گروه خودروسازی سایپا زمان تنظیم درخواست را به مناسبت عید فطر تعیین کرده بود، اعلام کرد: متقاضیان از ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه تا تکمیل ظرفیت می‌توانند با ورود به سایت saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند. مشتریان می‌توانند قبل از تاریخ اعلام شده به سایت مراجعه و پس از ثبت نام اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

مزایای این پیش فروش

اقدام سایپا در پیش فروش خودرو چند مزیت ویژه دارد. اول اینکه فشار تورم به بازار‌های دلار و طلا را می‌گیرد و بخشی از مردم به جای آنکه نقدینگی خود را در سیاه بازار ارز چهار راه استانبول یا سبزه میدان طلا به جریان بیندازند، صرف خرید خودرو می‌کنند. از سوی دیگر تلاطم بازار خودرو کنترل می‌شود و آن‌هایی که برای خرید خودرو دست و پا می‌زدند تا به تورم در قیمت خودرو منجر شود، به پیش خرید خودرو روی می‌آورند، اقدامی که باعث آرامش در بازار خودرو می‌شود. نکته دیگر اینکه مدیران جدید سایپا با فروش خودرو آن هم یک ماه پس از تصدی پست‌های مدیریتی، توانسته اند چند مدل خودرو را در بازار عرضه کنند که قدرت نمایی مدیران جدید است. امید آنکه این روند با قوت و قدرت بیشتری جریان داشته باشد.

برچسب: ارزجواد توسلی مهرخودروسازانسایپاطلاکورش شرفشاهی
سارنیا

سارنیا

مطالبمرتبط

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور
سایر اخبار ویژه

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

13 بهمن 1403
رابطه بانکی ایران  و روسیه در توسعه صادرات محصولات و خدمات ایرانی تاثیر گذار است
بانک

رابطه بانکی ایران و روسیه در توسعه صادرات محصولات و خدمات ایرانی تاثیر گذار است

12 مهر 1403
بهترین راه تبلیغ محصول تبلیغات در مترو ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است
سایر اخبار ویژه

بهترین راه تبلیغ محصول تبلیغات در مترو ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است

8 مهر 1403
افزایش گردش مالی بین دو کشور در پارک صنعتی مستقر میشود
سایر اخبار ویژه

افزایش گردش مالی بین دو کشور در پارک صنعتی مستقر میشود

5 مهر 1403
سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام
سایر اخبار ویژه

سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام

14 شهریور 1403
نشست تخصصی تشکل یابی صنفی مدیریت شهری
سایر اخبار ویژه

نشست تخصصی تشکل یابی صنفی مدیریت شهری

1 شهریور 1403
پست بعدی
پاویون تخصصی البرز در نمایشگاه بین المللی”انجمن صنعت پخش” برپا می شود

پاویون تخصصی البرز در نمایشگاه بین المللی"انجمن صنعت پخش" برپا می شود

فولاد مبارکه؛ همگام با تولید و همراه با مردم برای خلق آینده‌ای بهتر

فولاد مبارکه؛ همگام با تولید و همراه با مردم برای خلق آینده‌ای بهتر

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

توصیه شده

اخبار منطقه آزاد ماکو (+فیلم)

اخبار منطقه آزاد ماکو (+فیلم)

20 فروردین 1403
۱۹ درصد سوخت کشور را تولید می کنیم (+فیلم)

۱۹ درصد سوخت کشور را تولید می کنیم (+فیلم)

20 فروردین 1403
ارز واردات گوشت قرمز و چای به تالار دوم منتقل شد

ارز واردات گوشت قرمز و چای به تالار دوم منتقل شد

20 فروردین 1403

خبرهای محبوب

  • برگزاری اولین همایش بین‌المللی در راستای گسترش صادرات محصولات ایرانی به کشورهای حوزه سی آی اس و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ،هند و پاکستان

    برگزاری اولین همایش بین‌المللی در راستای گسترش صادرات محصولات ایرانی به کشورهای حوزه سی آی اس و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ،هند و پاکستان

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • ضرورت استفاده از روش‌های نوین بازیابی در تجارت نفت ایران

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • برگزاری دوره های آشنایی با گیاهان دارویی در آموزشگاه آفرینش طبیعت پاک زندگی

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • پیام امیر عباس عسگریان به اسرائیل: شما هنوز قیام شیعیان را ندیده‌اید

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
  • سیزدهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد

    0 اشتراک گذاری ها
    اشتراک گذاری 0 توییت 0
سارنیا

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

نوشته‌های تازه

  • انتصاب مهدی افسری به عنوان مشاور اتاق اصناف ایران
  • کتاب سوگواری محرم اثر از آیین تا معنا از پدر صلح ایران
  • چشم‌انداز تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و روسیه تا سال ۲۰۲۹

دسته‌ها

  • اجتماعی
  • ارز
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بورس
  • بیمه
  • سایر اخبار ویژه
  • سرگرمی
  • سلامت
  • سیاسی
  • فرهنگی
  • فناوری
  • گوناگون
  • هنری
  • ورزشی

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • انرژی
  • بانک
  • بورس
  • بیمه
  • ارز
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سرگرمی
  • فناوری
  • گوناگون
  • سلامت

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

خوش آمدید!

به حساب خود وارد شوید

فراموشی رمز عبور ؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفاً ایمیل یا نام کاربری خود را جهت بازیابی رمز عبور وارد نمایید

وارد شدن